  • Data: 2009-01-27 19:10:35
    Temat: Re: AEROC - czy ktoś budował z tych bloczków?
    Od: "widow" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > odrazu wkalkuluj ocieplenie takiego muru. 1W jest za malo.

    ale masz to poparte jakimś doświadczeniem? czy tylko teoria? nie obraź się,
    ale niektórzy na tej grupie z automatu dali by najlepiej 0,5m styro, mysląc,
    że to załatwi sprawę:)
    pytam poważnie, bo muszę pobudować szybko (mały budynek) i żeby uniknąć
    dodatkowych prac (stąd wybór ściany 1W) i budynek w miarę ciepły.
    przecież buduje się domy z ytonga 36,5 bez dodatkowego ocieplenia i są
    osoby, które takie rozwiązanie sobie chwalą
    ja się pytam jak to jest w przypadku tego materiału Aeroc?
    Mam świadomość, że marketing pewnych firm w Polsce jest na tyle silny, że
    niektórzy wybierają rozwiązania nie do końca trafne, ja chciałbym tego
    uniknąć:)
    dlatego będę wdzięczny za konkretne argumenty, zwłaszcza w odniesieniu do
    ytonga 36,5.
    I żeby była jasność nie upieram się na zabój na ścianę 1W, ale muszę pewne
    prace przedewszystkim przyspieszyć i uprościć.
    pozdrawiam