    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ALARM i jego zaprogramowanie
    Date: Mon, 18 Jul 2011 10:31:40 +0200

    > Chodzi mi tylko czy bawicie się w wiele stref indywidualnie uzbrajanych?
    > Np garaż osobno z dołem i osobno z przedpokojem i na górze też jakaś
    > strefa czy dwie.
    > Zaprogramowałem sobie kilka stref i teraz jestem ich niewolnikiem :-)
    > Chyba wywalę te ustawienia do diabła i zostawię parter na 1 strefie i albo
    > wszystko będzie off albo armed.
    > Teraz trzeba sprawdzać czy można wejść tu czy tu, bo zaraz dzwoni Security

    Akurat moj dom nie jest tak wielki :)
    i dwie strefy wystarczą

    i co noc uzbrajam strefę, w ktorej po nocach się nie kręci nikt

    w sumie nie jest to upierdliwe, nawet jak w nocy mam potrzebe zejsc do
    piwnicy to przy zejsciu
    mam manipulator

    Zastanawialem sie nad automatycznym uzbrajaniem strefy, ale to moglobybyc
    upierdliwe.

    dodatkowo caly czas mam gong właczony w manipulatorze w garazu, jak bym
    zapomnial na dzien zamknac
    i ktos wejdzie to sygnał gongu da o sobie znać,(nie czesciej niz co 200 s).

    a może ktos ma pomysl jak inaczej rozwiązać sygnalizację, kiedy to zapomnie
    mi się zamknąc bramę garażową.
    Np jak otwarta dluzej niz 30min to ma mnie poinformować o tym? Macie jakieś
    pomysły? (silnik NICE)

    z dodatków to
    załaczajac całość odcina mi zawór wody,(za duzo naczytalem sie tu o
    pękających węzykach w kiblach
    i konsekwencjach z tym związanych, reduktor cisnienia tez dałem przy głownym
    zaworze),

    + z gadzetow, symulacja załączania światla. otwieranie bramy czy
    podlewanie trawy w przyszlosci ale to juz jako zabawe traktuje :)
    w ramach wolnego czasu, ktorego brakuje niestety, ale moze kiedys
    bedzie...:) jak nie to zostanie jak jest

    zastanawiam się czy cichy alarm nie bylby lepszy, zakladajac ze ktos sie
    wlamuje pod nieobecność
    telefon dzwoni, zerkam na kamery widzę intruza dzwonie na ochrone czy
    policję i lapią go

    jak głośny alarm się włączy to w 2 min opędzlują dom i zwiną się.

    Ostatnio czytałem jak to włamywacz spokojnie kradł sobie, rodzina miała
    cichy alarm, i zwinęli delikwenta
    pozdrawiam
    AT