  • Data: 2010-11-07 13:31:37
    Temat: Re: Agregat jednofazowy i instalacja trójfazowa
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Jeżeli fizycznie kuchenka indukcyjna podłączona jest do dwóch faz to
    > jak
    > przedmówca pisał nic z tego. Trzeba ją podłączyć jednofazowo.

    Tylko nie pamiętam jak to podłączenie jest zrobione, a nie mam przy sobie
    instrukcji. Coś mi się roi, że "przełączenie" z jednej fazy na dwie polegało
    jedynie na zdjęciu zwory na dwóch zaciskach fazowych. Wtedy nie powinno mieć
    znaczenia, czy jest przesunięcie fazowe, czy też nie ma.
    Pozdr.
    Krzysiek