  • Data: 2010-11-08 06:32:33
    Temat: Re: Agregat jednofazowy i instalacja trójfazowa
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:ib7f00$np2$1@opal.futuro.pl...
    > mam przekaźnik programowalny i na nim zrobiłem sobie "SZR". Zasilam całość
    > z UPS-a żeby działało w trakcie gdy zniknęło, a jeszcze agregat nie
    > ruszył.
    > musze tylko zejść i go naciągnąć ręcznie, bo jak wiesz te agregaty mają
    > taki cyngiel. Stacyjkę rozprułem. Wszystko działa samo za wyjątkiem tego
    > naciągania go po tym jak pracował. czasy mam na 5 minut że jak zniknie i
    > sie pojawi ponownie to nie bedę latał naciagać, a jak sie pojawi to jak w
    > ciągu 5 minut nie padnie to dopiero go gaszę i przełączam obwody.

> [...]

    Ja schodze jednym ruchem przełączam ŁK a drugim zapalam agregat. A układ
    dużo prostszy. No ale jak powiedziales A i fundnąłeś sobie stale pracujące
    cewki stycznika i straty na UPS-ie to napieraj dalej -zrób samostart
    agregatu :)
    Mój agregat mimo ze najtańszy jakis ma rozrusznik wiec nawet możnaby go tak
    próbować ustawiać. Ale kłopot w początkowym ustawieniu ssania.

    A co robisz jak nie zdążysz w 5minut po zaniku napięcia, uklad sie nie
    rozpada?

    b.