  • Data: 2021-11-22 21:07:04
    Temat: Re: Ahoj stara wiara
    Od: maniek4 <s...@w...fju> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-19 o 23:35, Janusz pisze:

    > Witaj. Miałeś mnie odwiedzić jak się wybierałeś na południe :)

    A witaj Januszu.
    Na południu jestem co rok. Przez Twoje miasto, które wręcz uwielbiam
    zimową porą, przejeżdżam w stronę Szczyrku. Za każdym razem zastanawiam
    się w którym to miejscu mniej więcej Janusz mieszka. Pamiętam, że na
    zboczu, bo Ci wieje. :-) Jadąc obwodnicą na wschód stawiam na zbocze po
    lewej stronie, bo tam widzę sporo domków i jakoś tak mi pasuje. Nie wiem
    co to za góra.

    > Chyba nie, pisze jeszcze na elektronice. Adam Sz się wkurzył na troli
    > którzy mu strasznie zaczeli dokuczać i sobie poszedł.

    No tak. Ale tak całkiem bez winy to on nie bywał. Nonszalancki styl bywa
    irytujący, ale nie będę oceniał sytuacji, której nie widziałem. Jakby
    nie patrzeć trochę szkoda.

    Pozdro.. TK