  • Data: 2021-11-25 14:50:44
    Temat: Re: Ahoj stara wiara
    Od: maniek4 <s...@w...fju> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-22 o 22:49, Janusz pisze:

    > Dobrze kombinujesz, ta pierwsza to Gaiki (chodzę tam na spacery), a tak
    > to całe pasmo jest z Równicą na czele, potem jest dolinka z drogą do
    > Międzybrodzia i pasmo Magurki.

    Nigdy nie ma czasu pozwiedzać tamtej okolicy. Przejeżdżam jadąc na narty
    i głównie po to i szkoda tracić dnia. Wieczorem jak bywam w Bielsku to
    ciemno i późno na przechadzki. Miasto ładne i ładnie położone.

    > Ano.
    > Zwiedzałem jego dom jak się jeszcze budował a raczej już kończył bo
    > agregat od niego kupiłem :)

    Daleko do siebie nie macie. Teraz dzieci bawi. Mam nadzieję, że u niego
    wszystko dobrze.

    Pozdro.. TK