    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Aktualne ceny malowania
    Date: Thu, 31 Mar 2022 14:06:00 +0200

    W sumie to chętnie wziąłbym kogoś do samego zabezpieczania, lubię malować ;-)
    Konkretna (a nie śmieciowa o grubości mikrona) płachtą na podłogę to jaki koszt za m2
    wychodzi?
    Na tyle gruba żeby nie podrzeć nogami drabiny, na tyle cienka żeby do cokołów się
    dała przykleić.
    Zastanawiam się jeszcze nad alternatywnym wariantem umycia ścian, jeśli próba na
    małym kawałku by wyszła pomyślnie (nie wiem co za
    farba jest na ścianie, ale mogła być po taniości przez najemcę).

    -----
    > W sumie duzo zalezy jak bardzo pokrecone sa sciany,czy sa jakies wyprawki do
    szpachlowania, jakies dziury po kołkach etc i jak
    > duzo zabezpieczania bo, jak sam zauwazyłes, wiecej czasu i roboty jest przy
    zabezpieczaniu niz przy malowaniu, zwłaszcza jak ty