  • Data: 2012-03-09 15:13:02
    Temat: Re: Akumulator do domowej wkrętarki
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZbyszekZ napisał(a):
> [...]
    -nowa-tanio-i2176596594.html

    > Moim zdaniem z powodu akumulatora to się właśnie do domu nie nadaje.
    > Do domu musi być Lion bo inaczej efekt jest taki jaki jest tj. notorycznie
    rozładowany.
    > O ile się zdecyduję na kupno to raczej wybiorę coś z niższej półki ale z Lion, taki
    Mac Alister czy coś.

    U mnie taki akumulator starego typu w takiej wkrętarce zielonej tylko starszym modelu
    Boscha
    wytrzymał ponad 10 lat zanim zaczął tracić pojemność. Jak juz całkiem padł,
    wymieniłem ogniwa na
    Li-Ion.
    Dla tego zaproponowałem ten j.w. model bo cena jest dobra, a wkrętarka bardzo mocna i
    solidna
    jakościowo. Wyobraź sobie że używam ją od czasu do czasu nawet do mieszania zaprawy w
    wiadrze i
    wytrzymuje takie obciążenia bez problemowo :)
    --
    Krzysiek