  • Data: 2013-11-16 15:37:53
    Temat: Re: Alufox mata termoizolacyjna na dach pod wełnę 0.04
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreDi" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:l62c2n$63u$1@node2.news.atman.pl...
    > Hey,
    >
    > wykonawca proponuje mi położenie tej termomaty alufox do izolacji dachu.
    > Proponuje zastosowanie wełny 15 + 10 + alufox.
    >
    > Moja wiedza kończy się na marketingowej papce producenta. I jakimiś
    > sponsorowanymi artykułami.
    > Może ktoś ma jakieś doświadczenia związane z czymś takim?
    >
    > Z góry dziękuje wszystkim za wypowiedzi.
    > --
    > GreDi

    Ja mam ;-)
    co prawda jako wykonawca ale zawsze
    swietnie sprawdzila sie w saunie (robila nam za lodowke jak przyszly upaly)
    generalnie dziala ale (nie wiem po ile jest teraz) koszt kolo 10 pln/m2
    zdecydowanie za wysoki
    producent twierdzi ze zastepuje 5 cm welny (co przy jej lamba jest ewidentna
    bzrdura), ale nawet jesli, to jest o polowe za droga.
    Napewno dziala jako ekran podczerwieni ale sensu ukladania tego na poddaszu
    nie widze

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl