  • Data: 2013-11-16 18:32:46
    Temat: Re: Alufox mata termoizolacyjna na dach pod wełnę 0.04
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HANA" <h...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:52879f71$0$2175$65785112@news.neostrada.pl...
    > uzywam jej bo:
    > 1. klienci chca
    > 2. uklada sie szybko i latwo

    i kasuje klientów. Dlatego tez mówie ze ona służy do zarabiania pieniedzy.
    Przez producenta i ciebie :-) Bo technicznie nie daje nic poza paroizolacją,
    którą mozna załatwic inaczej - prosciej i taniej.

    > a tak powazniej w teorii ekranowanie podczerwieni, ktora wydziela
    > wiekszosc urzadzen
    > ze o kominku nie wspomne daje jakies tam oszczednosci

    a ty ten kominek chcesz izolowac zeby nie promieniował, czy jak /

    Czysta blaga :-) Mozemy sobie oczywiscie rowazyc rozkład widma
    promieniowania, metody i sensownosc izolowania, ale nie wiem czy jako
    przeciwnik takich gadzetów znajde tu takiego fana tego rozwiązania ,który
    bedzie umiał sie postawic w dyskusji :-)))

    b.