  • Data: 2011-05-07 22:08:17
    Temat: Re: Antena TV-SAT na elewacji?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmmm... myślę, że gdy ją zdemontuję, to wtedy zniszczę elewację. Póki co,
    > jest profesjonalnie zamocowana, ale po demontażu powastaną otwory... A
    > to, że zmieniła zdanie Wspólnota, to nie jest czasami działanie prawa
    > wstecz? Wg mnie powinno dot. nowych insttalacji, a odnośnie starych
    > wyraźny zapis o demontażu... -co wy na to?

    Po pierwsze ...
    Profesjonalista zamontowałby tak antenę aby nie niszczyć elewacji.
    Zamontował ją ktoś kto zrobił jak mu bylo najłatwiej i najtaniej (tańsze
    mocowania) , a że skasował kasę jak profesjonalista to inna bajka ...

    Po drugie.
    Elewacja już jest uszkodzona. Po zdemontowaniu dalej będzie uszkodzona ...

    Po trzecie.
    Dokonałaś SAMOWOLI. Najpierw powinno zapytać się o zgodę
    wspólnoty/spółdzielni ...
    Ja pytałem się o zgodę i otrzymałem , ale pod warunkiem że nie uszkodzę
    elewacji i zrobiłem tak aby nie uszkodzić i aby antena była tak zamocowana
    aby nie rzucała się w oczy ...

    I tak ciesz się że wspólnota nie wystąpiła z pismem/nakazem naprawy elewacji
    i abyś poniosła koszty uszkodzenia elewacji ...

    Osobiście uważam że najpierw dowiedz się czy jeśli zamontujesz antenę tak
    aby w żaden sposób nie dotykała elewacji i w żaden sposób jej nie naruszała
    to czy w takim przypadku możesz zostawić antenę ...

    Jeśli jednak Wy jako wspólnota podjęliście decyzje o demontażu wszystkich
    anten to ... musisz zaakceptować to co większość przeglosowała ...