  • Data: 2011-05-10 13:10:48
    Temat: Re: Antena TV-SAT na elewacji?
    Od: "AtARM" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może być problem z "mózgami" które twierdza ze nalepka "n" to do danej
    > TV i inna antena być nie może.

    Jest to bardzo słuszna rada, niestety
    pewnie nie dogada się :)

    raz miałem okazję uczestniczyc w takim spotkaniu
    chcąc zaproponować cos mieszkańcom, poczułem
    się jak w filmie MIŚ :) Stanisława Barei

    Na srodku sali 3 stoliki komisja i na trybunach 'mieszkańcy'

    Ledwo powstrzymałem powagę :)
    jak zaczęli się ludzie przekrzykiwać
    nie sposob był, aby sie dogadali między sobą.
    Wszystko z założenia jest na NIE.

    To był jeden z pierwszych kroków
    ktory potwierdził mnie w przekonaniu,
    ze za wszelką cene trzeba budować się :)

    kolejny krotk, to jak ładne na fotkach mieszkanie
    33m2 za 150k chciałem zakupić
    jak zobaczyłem, co to jest 33m2
    to juz zawarzyło na decyzji :)
    i wiedziałem, ze niegdy w bloku nie zamieszkam,
    po drodze, jeszcze głośni sąsiedzi i wojowanie z nimi.

    pozdrawiam