  • Data: 2009-07-23 12:36:20
    Temat: Re: Antena na kominie - jak puscic kable
    Od: "Adam" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem.. ale kiedyś sie zastanawiałem, co może sie stać. Nic szczegolnego
    > nie przychodziło mi do głowy.......
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał

    Wystarczy że kominiarz stwierdzi w czasie przeglądu komina że funkcjonuje on
    niezgodnie z przepisami (przekrój powinien mieć conajmniej 14x14 cm bez
    obcych rzeczy) i wyda negatywną opinię. Wtedy uważa się taki przewód
    kominowy za niesprawny i jeśli wentyluje pomieszczenie z gazem to należy
    piec gazowy odłączyć. A jeśli jest to przewód kominowy spalinowy to chyba
    oczywiste co mogą spaliny zrobić takiemu przewodowi. Reasumując: przepisy
    nie zastanawiają się na jakimiś szczególnymi przypadkami bo muszą być proste
    i konsekwentne. A w przypadku nieszczęścia (np zatrucia gazem) autor takiego
    pomysłu może odpowiadać za bezprawne zmiany funkcjonalne w kominie.

    Adam