  • Data: 2011-02-10 16:03:06
    Temat: Re: Apteczka
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kadar napisał:
    > Byc moze jest ktos kto znalazl jakas fajna kryjowke
    > ktora i zabezpieczalaby przed dziecmi, byla pod reka i nie na widoku.

    Ja kiedyś miałem w przedpokoju specjalną szafkę wiszącą, w której
    znajdowały się wszystkie medykamenty.
    Póżniej - nie wiadomo za bardzo kiedy :-) - wszystko przeniosło się...
    niestety właśnie do kuchni.
    I choć to wydaje się może mało racjonalne, to pewnie tam jest najlepsze
    miejsce na takie rzeczy.
    Po prostu jedna - najmniejsza szafka w zabudowie kuchennej z reguły
    powinna wystarczyć :-).

    pozdr
    Robert G