  • Data: 2011-02-11 20:01:07
    Temat: Re: Apteczka
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-02-2011 o 11:06:18 Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > Chodzi o to ze to tez nie do konaca dobre rozwiazanie. Najczesciej na
    > jesieni najdalej na poczatku zimy nastepuja wielkie zakupy roznego
    > rodzaju syropkow, pastylek i przeroznego swinstwa. Co lekarz to inny
    > zestaw a kazdy z nich kaze odstawic to poprzednie i aplikuje swoj.
    To po co chodzisz do lekarza z dziecmi zkazdą pierdołą?
    dzie się kiedy jest źle albo jest poważna choroba,
    z kaszlem, grypą, przeziębieniem nie ma sensu chodzić bo i tak nie ma na
    to lekarstwa, leczenie jest objawowe,
    a w przychodni dziecko tylko łapie bakterie i zaraża się jeszcze bardziej.
    Ja mam dwóch chłopaków z czego jeden mały siedzi w domu, a drugi z
    przedszkola
    co rusz coś przynosi, 2-3 dni gorączki i samo przechodzi, wapno, C,
    syropek, krople do nosa i tyle, tak że w sumie mam 2 może 3 syropy.
    JAk nie przechodzi albo kaszel się nasila no to wtedy trzeba iść
    do lekarza bo to oznacza że złąpał jakąś paskudną bakterię i
    na antybiotyku się kończy, ale to rzadkość.

    I dlatego mnie mała płytka wisząca szafka w spiżarni w zupełności
    wystarcza.
    --
    Pozdr
    JanuszK