eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieAustralia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem › Re: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 29 Aug 2021 10:05:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 17:57:29 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
    > według kogo?
    > Dla was ziemian jest to trudne do uwierzenia. Ziemianie nie stworzyli
    > jeszcze żadnej cywilizacji w kategoriach wszechświata możliwej do
    > uznania za rozwinięta. A potrzeba wejść na wyższy poziom niż rozwinięta.
    > nie da się wejść na wyższy poziom podcinając skrzydła tym, którzy coś
    > chcą zrobić
    W pytaniu jakie zadałeś jest prymitywizm osobnika żyjącego na granicy nie rozwiniętej
    i rozwiniętej cywilizacji. Według kogo? Według nikogo. Tak jak na biologiczna
    ewolucję nie miał i nie ma nikt wpływu tak na ewolucję stosunków międzyludzkich nikt
    nie ma i nie będzie miał wpływu. Nastąpi sama. Najpierw zanikną religie bo one
    blokują dalszy rozwój społeczno ekonomiczny. Komunizm to system w którym każda
    jednostka na całej Ziemi będzie miała taki sam status ekonomiczny i społeczny.
    Sądzisz że jeśli malarz albo poeta, którzy się jeszcze nie urodzili, przestaną
    wykorzystywać talenty jakie od natury dostali jeśli będą mieli zapewniony byt na
    dobrym ale takim samym jak cała reszta ludzi i przestaną tworzyć? Oni właśnie w
    takiej sytuacji będą najbardziej płodni. Tak samo konstruktorzy, architekci, ale i
    pasjonaci. Patrzysz na sprawę jak ziemianin sądzący że do końca świata ludzie będą
    przy taśmach pracowali mi. Doczekałem pierwszych fabryk bez ludzi. Bedzie ich więcej.
    Droga budowania komunizmu przez elektryfikację była zła. Właściwa droga to jeszcze
    wypożyczany rower miejski. W końcu przyjdzie moment ze w jakimś mieście lokalna
    władza udostępni go darmo. Podstawowy dochód to też element komunistyczny. Jeśli by
    zaczęli ci przysyłać na konto dochód podstawowy to nie wierzę że byś go w proteście
    przed wprowadzaniem komunizmu oddawal.