  • Data: 2009-03-08 23:29:25
    Temat: Re: BRAMA PRZESUWNA;)))
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Mar, 23:19, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:e90476ff-54c2-49da-a8cd-da57cf80d84f@
    z1g2000yqn.googlegroups.com...
    [...]
    > Mialem raczej na mysli to, ze latwo przez nia dostac sie do srodka. Dla
    > zlodzieja np. to zadna przeszkoda w sensie utrudnienia rzecz jasna.

    Eee na to nawet sie nie patrze - ja mam teren taki ze jak rzeczywiscie
    zlodziej bedzie chcial to wlezie od tylu po siatce, ktorej bede mial z
    dobre 350m ;-) Amatorow powinna powstrzymac duza szczekajaca
    bestyjka ;-)

> [...]
    > nikiel. Dom wyglada jakby caly byl otoczony kwasowka. Balustrad nackane jak
    > u glupiego beretow, ogrodzenia 20-30m. Schodow tam jak w Wambierzycach i
    > wszystko ta swiecaca kwasowka. Jak tak liczylem te kwasowke z kolega od
    > ogrodzen, to wyszlo nam, ze te barierki sa wiecej warte jak ten caly dom.
    > Ogolnie obraz calosci wiocha az sloma z butow wystaje. Nikt tak nie robi,
    > normalnie az kuje w oczy. Wyglada jak by reszta poza balaustradami to tylko
    > dodatki i nie jest to tylko wybor funkcjonalny ze nie rdzewieje, to po

    He he :-)

    [...]
    > Jest niedaleko mnie takie ogrodzenie z tynkowanymi slupkami.

    Tzn. tam nie ma typowych slupkow - jest poprostu kawalek sciany
    (~2-3m) wysuniety przed lico tego ogrodzenia na powiedzmy 30 cm i
    polaczony z obu stron w poprzek z murkami klinkierowymi za pomoca
    dwoch / trzech tych pionowych profili. Zrobie fotke to bedzie widac.
    Mi sie bardzo takie kombinowane ogrodzenie podoba - zupelnie
    przeciwienstwo dla staroswieckich moim zdaniem "recznie kutych"
    przesel, ktore mi juz bokiem wychodza :) Ja sie nastawiam na
    nowoczesny design, a sam dom nie ma zadnych zaokraglonych ksztaltow -
    wylacznie katy proste, linie poziome, pionowe, prostopadle,
    rownolegle, zadnych okraglych slupow, czy zbednych zawijanych
    ozdobnikow, jakich zwykle jest pincet dwadziescia na jednym takim
    kutym przesle :)

    > Nie wiem ile
    > juz razy poprawiaja ten tynk. Co pare lat slupki ida do tynkowania. Ostatnio
    > robili cos z siatka taka do tynkow cienkowarstwowych i jakos jest dluzszy
    > czas bez poprawek. Moze sie uporali, a moze nie zaszkodzi zrobienie jakichs
    > czapek z blachy czy plytek na gorze, zeby woda bezposrednio z gory nie
    > zawigocala calosci.

    Nawet nie wiem jak to ma zrobione gosc od "mojego" domu z fotek :) Ale
    to juz szczegoly wykonawcze, liczy sie poki co sama koncepcja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.