  • Data: 2009-03-08 22:19:35
    Temat: Re: BRAMA PRZESUWNA;)))
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e90476ff-54c2-49da-a8cd-da57cf80d84f@z1g2000yqn
    .googlegroups.com...
    On 8 Mar, 22:39, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    >No trzeba solidnie zabezpieczyc - najlepiej laczenia dodatkowo
    >zespawac zeby nie odkrecili ;)

    Mialem raczej na mysli to, ze latwo przez nia dostac sie do srodka. Dla
    zlodzieja np. to zadna przeszkoda w sensie utrudnienia rzecz jasna.

    > Adam nie taki glupi, zrobi sobie z kwasowki. :-))

    Nieeee no bez przesady - nie stac by mnie bylo :-) No i kwasowka chyba
    sie swieci? A mi sie widzi szary mat :)

    Swieci jak lustro.
    Nie daleko moich tesciow jest dom ogrodzony kwasowka, malo tego wszystkie
    barierki i balustrady na zewnatrz domu sa rowniez z kwasowki, no chyba ze to
    nikiel. Dom wyglada jakby caly byl otoczony kwasowka. Balustrad nackane jak
    u glupiego beretow, ogrodzenia 20-30m. Schodow tam jak w Wambierzycach i
    wszystko ta swiecaca kwasowka. Jak tak liczylem te kwasowke z kolega od
    ogrodzen, to wyszlo nam, ze te barierki sa wiecej warte jak ten caly dom.
    Ogolnie obraz calosci wiocha az sloma z butow wystaje. Nikt tak nie robi,
    normalnie az kuje w oczy. Wyglada jak by reszta poza balaustradami to tylko
    dodatki i nie jest to tylko wybor funkcjonalny ze nie rdzewieje, to po
    prostu wiocha najwyzszych lotow.

    sa tez kawalki normalnego otynkowanego na bialo muru (naprawde fajnie
    wyglada i z cala pewnoscia ostro obniza cene ogrodzenia, bo to mozna z
    byle czego wymurowac), a calosc nie jest ulozona w jednej linii. Dla
    mnie SUPER :)

    Jest niedaleko mnie takie ogrodzenie z tynkowanymi slupkami. Nie wiem ile
    juz razy poprawiaja ten tynk. Co pare lat slupki ida do tynkowania. Ostatnio
    robili cos z siatka taka do tynkow cienkowarstwowych i jakos jest dluzszy
    czas bez poprawek. Moze sie uporali, a moze nie zaszkodzi zrobienie jakichs
    czapek z blachy czy plytek na gorze, zeby woda bezposrednio z gory nie
    zawigocala calosci.

    Pozdro.. TK