eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBadania zagęszczenia i nośności dla zjazdu indywidualnego › Re: Badania zagęszczenia i nośności dla zjazdu indywidualnego
  • Data: 2011-10-23 20:12:44
    Temat: Re: Badania zagęszczenia i nośności dla zjazdu indywidualnego
    Od: "dr_indy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponadto masz z pewnością projekt. Jeśli on nie wymaga to też nie ma podstaw,
    aby taki papier dawać.
    Równie dobrze może wymagać papieru na udarność kostki brukowej.
    Niesety mam sporo styczności z urzędasami i wk.. mnie kazda taka sprawa.

    Generalnie ja bym zrobił tak:
    - wymagam na pismie w formir Postanowienia badania na VSS,
    - zażalenie, że 120 MPa to autostrada, a nie zwykly zjazd. Zakwestionowałbym
    zasadność takiego badania, gdyż to zjazd indywidualny i przyjęto schemat
    nawierzchni zgodny z rozporządeniem o warunkach...drogi publiczne i ich
    ustyuowanie (są tam gotowce).
    - w zażaleniu podjąłbym temat telefonów , które sa niedwuznaczne,

    A najprościej:
    nagrać taką rozmowę i zaprezentować urzędasowi lub/i jego szefowi - i
    powiedzieć "czekam 5 minut..."

    Tu masz zdjęcie (drugie od góry jak się robi badanie VSS). Wbrew pozorom to
    nie lewarek podtrzymujący ciężarówkę:)
    http://www.laboratoriumdrogowe.olsztyn.pl/index.php?
    site=podloza

    --