eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBadania zagęszczenia i nośności dla zjazdu indywidualnego › Re: Badania zagęszczenia i nośności dla zjazdu indywidualnego
  • Data: 2011-10-23 19:58:20
    Temat: Re: Badania zagęszczenia i nośności dla zjazdu indywidualnego
    Od: "dr_indy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Naprawdę aż 120 MPa jest dla zwykłego zjazdu indywidualnego? To chyba górna
    warstwa nasypu pod KR3 w górę.
    Urzędas bredzi, nigdzie nie chodź VSSa nie załatwiaj bo dowiesz się ile
    kosztuje zładowana wywrotka na dzień + laboratorium.

    Nikt takiego badania nie robi przy takim zjeździe. Niech wyda Postanowienie
    w sprawie. Złożysz zażalenie.
    Najlepiej postrasz go PINBem, że takie brednie wygłasza.

    Nie jestem wielkim projektantem, ale zdarzyło mi się projektować i załatwiać
    sprawy z zjazdem publicznym i nikt takich bzdur nie wymagał. Był dziennik
    budowyy i dwa wpisy rozpoczęto i zakończono.

    --
    dr_indy
    Użytkownik "Uśmiechnięta" <u...@o...pl> napisał w wiadomości