  • Data: 2019-07-15 15:21:28
    Temat: Re: Balkon w domu
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.07.2019 12:06, Kris pisze:

    > A jak dom z poddaszem i jest możliwość sensownej lokalizacji balkonu(bo z widokiem
    np. na ruchliwą ulice to trochę chyba bez sensu balkon) to wg mnie warto.

    Zdecydowanie warto. Dl psa. Jeden z moich psów urządził sobie na takim balkonie
    na pierwszym piętrze (na który jest też wejście z zewnątrz) stróżówkę, bo ma
    stamtąd przegląd całej ulicy i wgląd na podwórko sąsiada z psami, po drugiej
    stronie ulicy, które z nudów obszczekują wszystko co się rusza. A mój leży jak
    sfinks na balkonie i tylko rusza go widok kota przechodzącego czasem ulicą.
    Jest zatem sens z balkonem od ulicy? Jest. Dla psa.