    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Basen betonowy + fundament pod przeszklenie
    Date: Tue, 27 Jun 2017 18:01:12 +0200

    On 6/27/2017 10:14 AM, Marek wrote:
    > Wszyscy bogaci znajomi (3szt, jeden był nawet na liście wprost), którzy
    > wybudowali baseny (domy powstały pod koniec lat 90)

    Ja nie jestem na liście Wprost więc zakładam że mój bedzie, odpowienio
    do pozycji społecznej, mniejszy. Gdybym był na liście Wprost bardzo
    możliwe że miałbym Ziutka od basenu co by sie martwił o duperele.

    > zasypali i zrobili klomby. Za dużo pieprzenia się z ciągle psujacym się
    > sprzętem, czyszczeniem itp. Teraz rozkładają takie "przenośne" z

    Ludzie z listy Wprost mają całkiem spore szanse że płacą i za 5h jest
    naprawione i raczej z mopem sami nie biegają.

    > Castoramy na czas letni a potem je chowają.

    Wlasnie chce tego uniknąć, te baseny nie nadają się do podgrzewania wody
    bo folia się naciąga.Na stelazu też sie nie sprawdza, robią sie
    wybrzuszenia pomiędzy (znowu z powodu grzania 40+). Innymi słowy musi
    być sztywny i tyle. Z grzania nie zrezygnuje.