  • Data: 2009-08-20 11:32:41
    Temat: Re: Bateria umywalkowa bezdotykowa w mieszkaniu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h6ja49$elh$1@news.onet.pl...
    > Rozważam montaż takiej baterii jako drugiej w kuchni. Mam już dość
    > otwierania wody brudnymi/mokrymi rękami - wszystko potem mokre i brudne,
    > od baterii po najbliższe okolice.

    Zamiast montować druga baterie wystarczy zacząć normalnie korzystac z tej
    która masz. Ja ma w kuchni normalna bateria, normalnie ja użytkuje i objawów
    o jakichj piszesz nie zauważyłem.
    To samo w łazience- strach przed dotknieciem bateri po skorzystaniu z
    toalety to chyba już paranoia jest.;))

    Krzysiek