  • Data: 2011-02-03 19:34:33
    Temat: Re: Bateria z głowicami kulowymi?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 13:34:21 +0100, jagr napisał(a):

    > Tak właśnie jest. Musi być w miarę stały przepływ wody, termostaty odpadają.
    > Kiedy sąsiedzi nade mną spuszczają wodę swoją przyciskową "Niagarą", wtedy
    > gaz gaśnie i muszę zakręcić wodę. Odczekać i proces odpalania zacząć od
    > nowa. Przepływ wody - po kilku sekundach iskra - po kilku pojawia się
    > pierwszy płomień - startuje palnik i czekam, aż rozgrzeje się wymiennik. W
    > czasie kąpieli pod natryskiem to jest naprawdę wkurzające. Czasem w czasie
    > korzystania robią mi to dwa razy, czasem raz, a czasem mi się udaje. :-)

    To zainwestuj w zbiornik przeponowy i zawór zwrotny na wejściu zimnej wody
    do mieszkania. Problem zniknie. W momencie poboru wody przez sąsiada przez
    te parę sekund instalację zasili zbiornik przeponowy, a po powrocie
    ciśnienia w pionie zasilającym zostanie on uzupełniony.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356