  • Data: 2012-08-06 14:31:34
    Temat: Re: Baterie Omnires
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2012 14:06:18 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Co to konkretnie znaczy?
    Znaczy to tyle że jak KFA zmieni się w KAF to z gwaranmcji nici;)
    Ale to teoria- co daje gwarancja na baterie? Nic. Ja mam wszędzie Diamondy(polecam) z
    gwarancją 5 lat i ostatnio jedna umywalkowa zaczeła szwankować. Nowa głowica to 15zł
    i 10 minut wymiana Kupiłem i wymieniłem jak bym z gwarancji zechciał skorzystac to
    musiałbym zdemontować baterię wysłac o Krakowa czeakć pewnie miesiąc itp. A zresztą
    dokumenty gwarancyjne już gdzieś się zapodziały