  • Data: 2011-02-21 23:34:16
    Temat: Re: Baterie słoneczne ,nie kolektory
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ijuo6j$ihl$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem ile waży wahadlowieć. Z paliwem czy bez? Ponad 30 złotych
    > piszesz.
    > Pewno nie jest to cena kolektora z górnej pólki.

    http://allegro.pl/kolektory-sloneczne-hewalex-tlp-so
    lary-dotacja-i1463708231.html
    Wazy 40 kg i jest z gornej polki.

    > Taki bardzo tani nowy
    > samochod kosztuje w granicach 40 zlotych za kilo.
    > Porownaj stopień
    > skomplikowania samocodu i kolektora. Żelazo kilka zlotych za kilo. Szkło
    > pewno
    > podobnie.

    Kilogram zlota to 120000 i zadne skomplikowanie, jednak jezdzic nie chce.
    Kilogram banknotow 200 zl to kilkaset dobrych tysiecy a to tylko farba i
    papier i tez nie jezdzi ani grzac nie bedzie.

    A ile wazy Twoja praca?

    Pozdro.. TK