  • Data: 2009-02-02 00:17:21
    Temat: Re: Beton komórkowy H+H
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Zaletą H+H jest dokładność jego wykonania, znaczy bardzo równy jest.
    > Zastosowałem klej do gazobetonu zamiast zaprawy cementowej który trzyma
    > bardzio dobrze, dosłownie jak głupi
    > Bloczki równe, spoina cienka, jeśli potrzeba mniejszy kawałek można dociąć
    > piłą co jest kolejną zaletą bo powstaje mało gruzu.
    > O innych zaletach i wadach wyżej koledzy pisali.

    Ja nie pamietam firmy u mnie. Ale jak kupowałem z tego co pamietam to na
    zwykly suporeks mówili belit, a na ten co ja wziąłem belix - równiej i
    gładko wycinany bo tez robiłem na klej. Solbet sie nazywal czy jakos tak i
    rzeczywiście jest zaje* mocny.
    Po zewnetrznych scianach dalem ten belix cieplejszy, wytrzymałosciowo
    słabszy, no to rzeczywiście kotwy raz dwa sie obrabiaja (ale ja tam "Bitwy
    pod Grunwaldem" Matejki na ścianie nie bede wieszał), no ale mocować w
    porotermie to dopiero przesrane

    Pozdr
    J23