  • Data: 2009-02-01 22:34:35
    Temat: Re: Beton komórkowy H+H
    Od: "JarekM" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam z belixu (bet kom) i sobie chwale.
    > Dużo łatwiej robić instalacje.
    > Nie wiem jak ten z H+H ale u mnie był do wyboru
    > belix o 3gęstościach 400,500,600
    > Od tego zależy twardość, "cieplota" no i cena
    >
    > Pozdr

    Witam
    Zaletą H+H jest dokładność jego wykonania, znaczy bardzo równy jest.
    Zastosowałem klej do gazobetonu zamiast zaprawy cementowej który trzyma
    bardzio dobrze, dosłownie jak głupi
    Bloczki równe, spoina cienka, jeśli potrzeba mniejszy kawałek można dociąć
    piłą co jest kolejną zaletą bo powstaje mało gruzu.
    O innych zaletach i wadach wyżej koledzy pisali.

    Pozdrawiam
    Jarek M