  • Data: 2009-07-22 07:51:25
    Temat: Re: Bezpieczniki B czy C?
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    William Bonawentura pisze:

    > A ja bym polemizował. Jeśli zabezpieczeniem przedlicznikowym będzie wkładka
    topikowa 25A to dodatkowe zabezpieczenie nadprądowe 20A dostępne dla użytkownika
    limituje maksymalny pobór prądu i zmniejsza ryzyko płatnej wymiany wkładki w
    plombowanym rozłączniku. Chyba że obwody są tak dobrane by nie przekroczyć
    maksymalnego prądu. Czyli na każdej fazie są góra dwa obwody instalacyjne: 10+10A lub
    16+6A.

    Więc niech przed licznikiem zostanie S303 C25. Tu mowa o braku sensu
    B20 za licznikiem a nie braku sensu S'ki przed... Nadal jednak twierdzę
    że przed licznikiem optimum będzie rozłącznik plombowany z wkładkami D02
    25A gL/gG.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio