eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-11-27 19:40:43
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:0523124d-ff69-4d21-ad3b-c50c71e7576b@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 27 listopada 2013 10:27:48 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Ja pisalem o nowych inwestycjach - w nowych domach (nawet podwojnych)
    > nie uzywa sie kotlow 35kW tylko blizej 3-8 (*2) wiec nie widze sensu
    > takiego porownania. Do starego domu bez podlogowki PC sie nie nadaje i
    > tyle.

    Mam nadzieję, że już załapałeś, w którym momencie dałeś ciała pisząc, że
    ogrzewanie PC jest tańsze od węgla?
    Przypuszczam, że porównałeś koszt ogrzewania PC, ciasnej, dobrze
    ocieplonej klitki, w której zapewne jeszcze pracuje rekuperator do
    kosztów ogrzewania węglem starego, dużego domu.
    Spróbuj porównać ten sam budynek, a szybko dojdziesz do wniosku, że
    ogrzewanie nawet najdroższym węglem jaki jest na rynku w kotle o
    sprawności poniżej 50% i tak jest tańsze 2-3 krotnie od kosztów
    ogrzewania PC.
    Koszt ogrzewania PC zaczął się zbliżać do kosztów ogrzewania gazem, ale
    do węgla jeszcze daleko i dlatego póki co ogrzewanie węglowe jeszcze
    długo w Polsce będzie najbardziej popularne.