eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-11-28 14:10:38
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 28 Nov 2013 10:20:47 +0100 osobnik zwany Budyn napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > ch?opie, otwórz oczy - te dotacje sa tak skonstruowane

    to teraz mamy plan Marschalla? No popatrz, nie wiedziałem

    > ze pomagaja nam
    > sie zad?u?yae na budowe infrastruktury, na któr? tak naprawde nas nie
    > staae. A tych dotacji nie mo?na wydac na poprawienie naszej pozycji jako
    > producenta - bo w?asnie dzieki produkcji by?my sie bogacili. Kolonizuj?
    > nas jak murzynów w XIXwieku.

    oczywiście, że to jest trzeci rodzaj prawdy czyli gówno prawda.
    Oczywiście, że niemcy czy inni płatnicy netto do budżetu Unii nie robią
    tego za darmo bo niby czemu mieliby? Z drugiej strony to jest obopólna
    korzyść. Jak działa gospodarka autarkiczna to sprawdziliśmy za komuny.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?