  • Data: 2016-11-29 23:13:53
    Temat: Re: Bieda-GWC z baniaka CWU
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Nov 2016 13:36:22 +0100, Pete napisał(a):

    > Wpinasz okap trójnikiem w kanał wywiewny przed lub za centralą w
    > zależności od tego, co Ci bardziej pasuje.

    Ok, teraz jasne. Tylko ceny przepustnic do takich instalacji są lekko z
    czapy.

    > Chyba bora, bo musi pokonać naturalne ruchy powietrza.

    Szczelinowe dadzą radę, te siatkowe są OKDR. A Bora to wiadomo, lepszych
    nie ma ;)

    > Skąd długotrwała zmiana ciśnienia? Ciśnienia się wyrównają w miarę szybko.

    Mam na myśli zmianę względem parametrów, których sterownik się spodziewa
    dla aktualnych ustawień centrali i szczelnego budynku. Można by dodać próby
    zrobienia lekkiego pod- lub nadciśnienia na moment, to będzie jednoznaczny
    test. Wiem, kombinuję, ale nie każdy ma czujki na wszystkich oknach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl