    Subject: Re: Biznes na fotowoltaice
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Sat, 14 Dec 2019 16:46:30 +0100

    On 14.12.2019 15:02, Zenek Kapelinder wrote:
    > To że uważasz moje porównanie za absurdalne nie znaczy że jest absurdalne a że Ty
    uwazasz je za absurdalne. W związku z niepewnością dostawy prądu z fotowoltaiki nigdy
    nie będzie to kluczowy element systemów energetycznych. Wiatraki na Bałtyku są dużo
    pewniejsze chociażby dlatego że można ze sporym wyprzedzeniem określić jaki silny
    będzie wiatr. Zarabianie na dachowej fotowoltaice wybijcie sobie z głów. Co najwyżej
    jeśli nie będzie za dużo instalacji to dla picu pozwolą wpuszczać z nich prad do
    sieci.

    Hehe dokładnie. Dla energetyki każdy prosument to strata kasy.
    Energetyka ma stabilne kilka stówek od każdego mieszkania/domu i o to
    tylko chodzi. Ich nie obchodzi prąd konkurencyjny.