eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlachodachówka - polska czy skandynawska - jaką kupić?Re: Blachodachówka - polska czy skandynawska - jaką kupić?
  • Data: 2009-11-19 06:47:54
    Temat: Re: Blachodachówka - polska czy skandynawska - jaką kupić?
    Od: "dan_ynx_" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:he1v3u$96r$1@news.interia.pl...
    > Ciekawe czy ta tania ceramika bedzie lepsza od dobrej blachy. Roznica 4700
    > na dachu to jak dla mnie malo nie jest mimo wszystko.

    myślę że jednak ceramika będzie zawsze lepsza od blachy a te 4 700 zł przy
    ogólnej inwestycji ok. 400 - 500 tys. zł to kropelka, a mimo wszystko połowa
    estetyki domu i jeden z najważniejszych elementów tegoż domu.
    Też miałem zaprojektowaną więźbę pod dachówkę ale odchudziłem ją.
    Oszczędności było jednak trochę. Pewnie ok. 3 tys. zł by się uzbierało, a
    jeśli ktoś robi etapami z bieżąco zarobionych pieniędzy to właśnie brakuje
    tych 3 tys., 4,7 tys. ... ;)