eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlaszka z gwintem w środku - mocoeanie listwy do podłóg panelowych › Re: Blaszka z gwintem w środku - mocoeanie listwy do podłóg panelowych
    Date: Fri, 26 Aug 2022 10:58:46 +0200
    Subject: Re: Blaszka z gwintem w środku - mocoeanie listwy do podłóg panelowych
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 26.08.2022 o 08:40, heby pisze:

    > Odpadła po pierwszym kopnięciu.

    No to zapraszam do mnie, abyś sobie pokopał. Wszędzie mam takie listwy
    poklejone na silikon. Nigdzie nie ma ani jednego kołka czy wkrętu. Część
    z nich od ok. 10 lat. Co gorsze w drzwiach, gdzie codziennie się
    przechodzi po setki razy. Jak do tej pory jeszcze ani jedna listwa nie
    puściła. Jak wymieniałem zużyte panele to trzeba było się trochę
    pomęczyć nożem, aby odciąć listwy.

    Podstawą aby się dobrze trzymało na silikonie jest dokładne
    odtłuszczenie klejonych powierzchni, a następnie dociśniecie listwy
    jakimś cięższymi przedmiotami lub przy pomocy taśmy klejącej i
    pozostawienie tego co najmniej na jedną dobę, aby silikon stężał. Weź
    jeszcze pod uwagę, że silikony neutralne (te bez kwasu octowego) wiążą
    dłużej. Nierzadko nawet kilka dni.

    Tak więc pomyśl co zrobiłeś nie tak, że po pierwszym kopnięciu listwa
    puściła. Czy nie odtłuściłeś lub źle odtłuściłeś, czy też silikon
    jeszcze nie zdążył związać.

    Mam w rodzinie dwóch bardzo dobrych płytkarzy i to oni nauczyli mnie
    tego patentu. Sami też u klientów stosują tylko i wyłącznie tę metodę.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com