eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlaszka z gwintem w środku - mocoeanie listwy do podłóg panelowych › Re: Blaszka z gwintem w środku - mocoeanie listwy do podłóg panelowych
  • Data: 2022-08-26 11:04:18
    Temat: Re: Blaszka z gwintem w środku - mocoeanie listwy do podłóg panelowych
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2022 o 08:42, heby pisze:

    > Wiem.
    >
    > Ale to nie jest najlepsza droga. To, co kupie w castoramie, to
    > najczęsciej jakiś kompromis. Zanim to zrobie, nei chce popełnić błędu,
    > że dany produkt istnieje, tylko w jakiejś nieoczekiwanej
    > dziedzinie/zastosowaniu, lepszy, sztywniejszy, łatwiejszy itd itp. Jak
    > się nie znajdzie, to sobie zrobie.

    Wszystko zależy czy te podłogi są już położone czy jeszcze nie. Jeżeli
    jeszcze nie są położone to są specjalne listwy typu H (dwuteownik) do
    tworzenia dylatacji na panelach czy płytkach ceramicznych. Są
    produkowane z aluminium i z tworzywa.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com