eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic? › Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
  • Data: 2010-10-20 17:48:01
    Temat: Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
    Od: "Evanduril" <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    quent wrote:
    > łatwiej. Zadbaj także aby drzwi wewnętrzne między pokojami miały
    > szczelinę wentylacyjną między skrzydłem a podłogą

    Nie mamy jeszcze drzwi do pokoi :-)

    >oraz kratkę
    > wentylacyjną w drzwiach od łazienki, w której jest wywiew.

    Sa otwory w drzwiach.

    > Osobną sprawą jest długość tego kanału wylotowego (możliwe, że na
    > ostatnim piętrze jest za krótki) oraz jego izolacja ale to już inna
    > bajka. Nie robili ostatnio w bloku jakichś remontów? Ocieplenia?

    Nie wiem. To znaczy od ostatniej zimy nie, a problem polega na tym, ze przez
    2 lata wczesniej nikt tam nie mieszkal. Wrocilem do swojego rodzinengo domu
    i w pierwsza zime pojawil sie problem, ktory nigdy wczesniej nie wystepowal.

    --
    Jacek Sawicki