  • Data: 2010-08-07 22:12:57
    Temat: Re: Boiler czy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ptoki pisze:

    > Sam w domu mialem kiepska wersje i dobra wersje. Ale rozumiem jak
    > dziala i potrafilem sobie zrobic tak zeby obie byly wygodne.

    Ha! Z okazji dzisiejszego braku prądu w okolicy (pewnie coś po burzy
    gdzieś naprawiali) uświadomiłem sobie, że zapomniałem o jeszcze jednej
    przewadze bojlera nad ogrzewaczem przepływowym - w przypadku awarii
    sieci energetycznej ogrzewacz przepływowy można sobie [piiiiip]

    Ba! Nawet jeśli awaria potrwa dłużej i ciepła woda się zużyje (ale to
    musiałoby być ze dwa dni co najmniej) to zawsze można podłączyć agregat
    i jakoś uciągnie. Natomiast w przypadku porządnego ogrzewacza
    przepływowego potrzebny byłby potężny (drogi) agregat - podczas gdy
    bojlerek uciągnie i taki do 1000zł (i jeszcze mu mocy zostanie).

    Przy okazji - jak się kupiło odpowiedni bojler wykorzystanie kolektorów
    słonecznych będzie trywialne.