    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Bolce uziemiajace - jak podlaczyc ?
    Date: Thu, 3 Mar 2011 01:22:01 +0000 (UTC)

    Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > (...)
    > Sprawdz i jesli bęzdie dobrze to lącz bez żadnych
    > >
    > Świetnie napisane. Naprawdę. Osoby kumate techniczne zawsze sobie dadzą
    > radę. Wiesz o tym Ty, wiem ja i wielu wielu innych.
    > Jest w tym wszystkim jednakże jedno małe "ale" albo raczej "gdyby".
    > Mianowicie "gdyby" coś się stało w tym budynku (porażenie prądem, pożar
    > spowodowany niesprawną instalacją elektr. itp) Różne oficjalne instancje
    > stwierdzą nieprawidłowe/niezgodne z przepisami wykonanie instalacji
> [...]
    Szybciej te komisje i biegli będą patrzyli czy kable nie były skręcane
    kombinerkami. Bo to jest najczęstrzą przyczyną pożarow od instalacji
    elektrycznej. Nie chce mi się wracać do tego co pisaleś. Masz stalowe rury do
    gazu i wody i bojler albo kuchenkę gazową co z niej wychodzi kabel z wtyczką z
    ziemieniem?