  • Data: 2010-04-05 19:29:04
    Temat: Re: Brama dwuskrzydłowa - otwieranie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek pisze:

    > Teraz zastanawiam się nad bramą dwuskrzydłową.
    > Mam pytanie do posiadaczy szerokich bram dwuskrzydłowych. Czy jedno przęsło
    > bramy może mieć szerokość np. 3m, czy to za dużo ze względów np.
    > technicznych. Druga kwestia, to automat bramowy. Czy istnieje możliwość
    > otwarcia skrzydła o szeroki kąt (np. 150st)?

    Ja sobie bramę robiłem sam z uwagi m.in. na chęć trzymania się klimatu
    domu (drewno) i zrobiłem sobie skrzydło "łamane" w połowie.

    Nie wiem, czy takie rozwiązania fabryczne istnieją, ale w sumie czemu nie?

    Automatyki nie planuję stosować, ale jakbym zmienił zdanie to dałoby się
    to prosto zrobić mechanizmem od bramy przesuwnej.

    To tylko tak w ramach rzucenia niekonwencjonalnego pomysłu - a nuż się
    przyda ;)