  • Data: 2009-04-08 21:31:38
    Temat: Re: Brama garazowa kontra mostki cieplne...
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Po raz kolejny pytam co to znaczy niestandardowa? Podaj mi normę
    > branżową,
    > która standaryzuje rozmiary bram, to wtedy uwierzę że istnieje coś takiego
    > jak
    > standardowa brama garażowa.

    Wydaje mi się, że twoja teoria w przypadku firm "stasiu i syn" sie sprawdza.
    Oni i tak za kazdym razem musza mierzyć tasmą wymiary profila, tak u takich
    producentów jak Hormann (na którego się obecnie nastawiam) wg mnie wygląda
    to zupełnie inaczej. profile tną automaty, wiercą automaty. A zrobienie
    bramy nietypowej wymaga wprowadzenia nowego programu do maszyn, stąd
    dopłata. Coby nie mówić to brama to nie okno. Tu typowe rozwiązania stanowią
    większość. A okna jakie wyjda dziury Panom od murów takie zamawiamy i
    robione są zwykle ręcznie.
    Ja tam nie mam pretensji, za "zwyżkę" ceny. Mogę zrobić taką dziurę jaka
    będzie pasować do bramy typowej (i pewnie krócej będę na takową czekał, albo
    kupię ja od ręki)

    BTW Czemu cholerne drzwi wejściowe Hormana mają takie ceny? (nie chce im się
    ich robić czy co?) Chciałem bramy i drzwi w _dokładnie_ tym samym kolorze
    ale widzę, że muszę pogodzić się z różnicami w barwie bo nie dam 14 tys za
    drzwi (chciałem w sumie 2S to jakieś 22 kzł).

    --
    Mariusz