  • Data: 2009-04-11 01:07:44
    Temat: Re: Brama garazowa kontra mostki cieplne...
    Od: "Tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > No to ja nie wiem jak Wy tam zyjecie. Zarobki macie wieksze i do tego
    > wszystko tansze, co jest z tymi naszymi cenami?? 2500 to ja zaplacilem za
    > 250x250 i bylo to wzglednie tanio patrzac na oferty innych firm. Biorac pod
    > uwage dysproporcje zarobkowe, to nie wiem jak my sobie w ogole radzimy majac
    > wszystko za duzo wiecej, zarabiajac duzo mniej. Ci Amerykanie to chyba
    > jakies straszne pierdoly sa. Mieszkac w kartonach i placic za nie kredyty do
    > konca zycia.
    >
    > Pozdro.. TK

    Bidnie tu ostatnio, nie zapraszam i nie polecam. Dzis dokonalismy zakupow
    swiatecznych, cztery reklamowki zaplacilismy 170 dolarow. Chleb 4.50, sloik
    sledzi 9, kawalek makowca 13, kielbasa srednio po $9 za funt, zgrzewka 6
    butelek polskiej wody muszynianka 12 dolarow. Do kazdego zakupu, transakcji
    doliczaja 8.2 procent. No i cygaretki, ktore musze palic, paczka 8-9 dolarow,
    jeden papieros okolo pol dolara.
    Rozliczylem podatki mam do zaplaty 3.5 tysiaca. Kredyt swoja droga, banki
    tak kombinuja abys za dom wart 200 tysiecy w ciagu 30 lat zaplacil dokladnie
    dwa razy wiecej. No i podatki; ja za rudere place okolo 5 tysiecy ale srednio
    za te kartony ludzie placa po 10 a troche lepiej wykonczone 15 tysiecy na
    rok. Tak, ze jedna reka sie zarabia a druga wydaje. Dostalem zlecenie
    zainstalowania takiego rozwijanego zacienienia kolo domu, jakas margaretka sie
    to nazywa czy jakos tak, rura zamocowana do sciany z nawinieta tkanina,
    rozwijana pilotem. Gosciu zaplacil za to chyba 2 patyki, za montaz wzialem 300
    i bardzo sie zdziwil, gdy przyszlo mu placic za ten luksus o 500 dolarow
    corocznego podatku wiecej (sasiad mu pozazdroscil i zapewne go podkablowal).
    Moj sasiad siedzi cicho bo mamy na niego haka i nie zauwazyl, tych nowych
    drzwi garazowych. Palcem nie kiwniesz bez zezwolenia, maja satelitarne
    zdjecia, ktore co roku na siebie nakladaja i na czerwona wychodzaa im zmiany.
    Przyjezdza smutny pan i pisze raport, bo sobie ktos daszek nad gankiem o dwie
    stopy poszerzyl. Zezwolenia daja a to po to, by za wszelkie rozbudowy czy
    luksusy zdzierac podatki - taka nowoczesna polityka.
    I tego sie obawiam, ze wczesniej czy pozniej ta metoda dojdzie rowniez do nas
    tj. do Polski, jako ze wszystko z tego hamerykanskiego raju rzadzacy Polska
    zrzynaja i sie na niej wzoruja. Szkoda gadac.
    Pzdr