  • Data: 2015-10-31 21:42:25
    Temat: Re: Brama przesuwna 4m - technologia wykonania
    Od: mkonst <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.15 o 09:46, Krzysztof Garus pisze:

    > W tym roku brame robilem. W jednym zakladzie rozmawialem i tam robia lawe. A u mnie
    brame robil facet co kazal lawy nie robic, tylko fundamenty oddzielne.

    U mnie fachowiec robiący ogrodzenie od strony ulicy twierdził, że brak
    ławy na całej długości ogrodzenia gwarantuje wcześniej czy później
    problemy z bramą.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl