  • Data: 2021-03-22 16:15:17
    Temat: Re: Brama przesuwna - nietypowa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możliwe. Ostatnio są coraz lepsze, ale kiedyś nie były. Dlatego
    > dwa razy zdarzyło im się przymarznąć.

    Wtedy przymarzły tylko z tego powodu, że były zdjęte. Gdyby były
    założone to by nie przymarzły :)

    Najlepsze są bramy skrzydłowe, bo im nie straszny jest lód, śnieg,
    metrowe zaspy, a nawet zaparkowane w bramie auto. Piszę to jako
    autorytet, ponieważ wiem, bo mam taką bramę. Żeby się nie niszczyła to
    zdjąłem i schowałem do garażu.