  • Data: 2018-03-04 23:03:37
    Temat: Re: Buda dla psa - sklejka czy płyta MFP?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.03.2018 19:31, Budyń wrote:

    > Ja ciebie kiki z tej strony to nie znałem.

    Ale co to ma do rzeczy czy ktoś to czy tamto popiera. Ja popieram i
    eutanazję i przerywanie ciąży, a właściwie popieram żeby się państwo nie
    wtrącało w te sprawy. Jestem przeciwny jakimkolwiek regulacjom prawnym
    dotyczącym aborcji. Tak samo uważam, że narkomanów nie należy leczyć na
    koszt zusu ani nie należy ratować samobójców.