  • Data: 2014-10-17 09:41:52
    Temat: Re: Budowa Jacka 2 - czasochłonność
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:latv2tu73q28$....@m...org...

    Tue, 14 Oct 2014 22:39:29 +0200, wolim

    > O co chodzi z tym, że to Ty podajesz te dane?

    Przecież Ergie wszystko wyjaśnił. Wystarczy przeczytać (aczkolwiek nie wiem
    czemu wszystko jest w oddzielnych wątkach...).

    W oddzielnych wątkach bo spodziewałem się flame'a jak to dawniej przy takich
    okazjach bywało. A nie chciałem by dyskusja na temat dlaczego elektryka
    zajęła tak dużo czasu przeplatała się z tym dlaczego strop był taki drogi,
    bo to do niczego konstruktywnego nie prowadzi.

    Pozdrawiam
    Ergie