    Date: Fri, 17 Oct 2014 19:47:33 +0200
    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa Jacka 2 - czasochłonność

    W dniu 2014-10-17 09:51, Ergie pisze:

    > Tu masz cytat z pierwszego mojego posta:
    > [cyt.]
    > [koniec cyt.]

    > Tego się właśnie spodziewałem :-)

    Teraz widzę o co chodzi. Te kilka wątków trochę mnie zmyliło. Absolutnie
    nie chciałem tu nikogo obrażać. Wierzyłem w poczucie humoru grupy i
    widzę, że się nie zawiodłem :)

    Generalnie dla mnie super, że są jeszcze ludzie, którzy sobie pomagają
    bezinteresownie. Ja też wychodzę z założenia, że trzeba sobie pomagać.
    Chociaż dzisiaj to już chyba rzadkość, żeby ktoś robił coś dla kogoś
    bezinteresownie.

    Pozdrawiam,
    MW