    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa Liściastego
    Date: Wed, 14 Sep 2016 15:55:03 +0200

    W dniu 2016-09-14 o 12:11, KIKI pisze:
    > On 14.09.2016 11:58, KIKI wrote:
    >
    > Ale ja bym zrobił próbę. Liściasty, przyklej styropian do kawałka
    > betonu, murku czy pustaka. Odczekaj kilka dni i wpuść pianę. Zobaczymy.
    >
    > Na razie to masz wentylowany/wietrzony mur, którego tak zostawić nie można.
    >
    > Pozostanie jeszcze wiania między otworami okiennymi. Napiera wiatr z
    > jednej strony, włazi pod styropian i wyłazi szczeliną z drugiej strony
    > przy obróbce okna i gniazdkami.
    >
    > Przynajmniej o ten 1cm dookoła przy murłacie go powstrzymasz. Nie będzie
    > tak łatwo podwiewać warstwy ocieplenia.

> [...]

    Recznie w mala szczeline nie da rady. Styropian sie elektryzuje i klei
    sie do wszystkiego. A jak jest tam ruch powietrza do gory to w ogole
    mozna zapomniec. Kiedys ocieplano domy, konkretnie sciane z pustka
    miedzy pustakami (byl kiedys taki sposob ocieplania scian). Robiono to
    jakimis pistoletami po nawierceniu. Mozna sprobowac pistoletem z duza
    dysza np. do baranka. Na dysze nalozyc waz igielitowy i probowac.

    Pozdro.. TK