  • Data: 2016-09-14 17:00:12
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.09.2016 15:55, Maniek4 wrote:

    > Recznie w mala szczeline nie da rady. Styropian sie elektryzuje i klei
    > sie do wszystkiego. A jak jest tam ruch powietrza do gory to w ogole
    > mozna zapomniec. Kiedys ocieplano domy, konkretnie sciane z pustka
    > miedzy pustakami (byl kiedys taki sposob ocieplania scian). Robiono to
    > jakimis pistoletami po nawierceniu. Mozna sprobowac pistoletem z duza
    > dysza np. do baranka. Na dysze nalozyc waz igielitowy i probowac.

    No ciekaw jestem jak to zrobić. Jaby liściasty kupił worek kulek ale
    tych dobrych zamkniętych, oryginalnych (nie po zmieleniu), za te 13 PLN
    / 60L to byśmy zobaczyli co to warte i czy się da czy nie.
    Na pewno trzeba zbudować inżektor z kawałków śmieci plastikowych i
    kompresorem rozpylać te kulki. Elektrostatyka może faktycznie
    przeszkadzać. Trzeba dać im energii kibetycznej plus zapadanie pod
    własnym ciężarem.
    Ale nie wiem, bym wysypał kilka szklanek i dmuchnął z kompresora tak po
    troszeczku.
    Jak już nie będzie włazić więcej to dopiero zapianować całość.

    Nie wiem ile tam jest obwodu ale dla 50mb ściany x 3m to dale 150m2 *
    0.01m szczelina to 1.5m3 minus placki. Trzeba kupić worek czy dwa i
    spróbować.

    Będziemy mieli patent naprawy :-)