  • Data: 2009-05-10 13:39:49
    Temat: Re: Budowa domu - koszt.
    Od: Mat <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Maj, 00:21, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Mnie jak ktos pyta ile trzeba na dom to odpowiadam, jak masz dzialke z
    > mediami i nie masz 300 000 w kieszeni do wydania to w ogole o budowie nie
    > mysl. Tak to widze na dzis. Nie mam pojecia jak mozna zbudowac dom za 200
    > 000 nawet samemu, no chyba ze dom to tylko dumna nazwa.

    100% zgody - chyba zaliczyłem Cię do grupy która twierdzi że zbuduje
    120 metrów za 240 tysi :-) I zdaje się że wdaliśmy się w akademicką
    dyskusję na zupełnie inne tematy.

    Co do pozostałych argumentów - dzwonić i jeszcze raz dzwonić, robić
    różnymi ekipami (murarzy miałem z Podhala, tynkarzy z Warmii) -
    deweloperzy są dla tych co jeżdżą Jaguarem na Bahamy, pracować w
    weekendy (właśnie wróciłem z charówki :-)) - jedyne co chciałem
    powiedzieć to w żadnym wypadku nie wychodzić z założenia że da się
    zbudować kompletny dom 120 metrów za 240 tysi - chyba że będzie robiło
    się wszystko samemu.

    Pzdr
    Mat